יום שני, 11 באפריל 2016

הרהורי נדידה

כבר שנתיים שאני מגבה את הבלוג שלי בישראבלוג כל שבועיים בערך, כאילו שאו-טו-טו הוא ייעלם.....
ומצד שני ממשיכה לכתוב עוד ועוד, כאילו שום דבר לא השתנה וישראבלוג יישאר לעולם.
ובימים האחרונים אני חווה קושי טכני - איני מצליחה להגיע ל"קטעים קודמים", מה שאומר שאין לי גישה לכל מה שכתבתי ונמצא עדיין בטיוטות.
לכאורה, זה לא משהו שעל פי יקום ויפול דבר, ובכל זאת נראה לי שזה הזמן שמתאים לי לנסות לכתוב על פלטפורמה נוספת.....במקביל בשלב זה
התחלתי כך (באתר אחר) במשך איזו תקופה, כאשר היו דיבורים על הסגירה של ישראבלוג, ואז חדלתי מזה, אבל עכשיו התקלה הטכנית הזאת כנראה היוותה איזה טריגר לנסות את זה שוב.
אז עוד אין לי מושג איך עורכים ומעצבים  באתר החדש, איך שמים קישורים ורשימות ומה לא (לא שממש הצטיינתי בזה בישראבלוג, אבל הגעתי לאיזשהו מינימום שהיה לי נוח איתו), אבל קפצתי למים והנה אני כותבת כאן, ו...ימים יגידו.

אז עוד מעט אצא לאסוף את הנכדים מהגן, נלך לקפוארה, ואולי אולי נגיע באמת לספריה במקום הויכוחים השבועיים על "סבתא תקני לי משהו" ואם לא צעצוע אז לפחות משהו מתוק לאכול. לקחתי איתי שתי "ביצות קינדר" ואני מתכוונת להסתפק בזה.
קיבלתי טלפון ממאמן שהכרתי באימושיין (לא מישהו שהיה איתי בקורס) שהוא רוצה להפנות אלי מתאמנת חדשה.
בשבוע שעבר פנתה אלי עוד חברה מאמנת (מהקורס שלי) ואמרה גם היא שהיא מפנה אלי מתאמנת חדשה.
אז בפוטנציה יש לי שתי מתאמנות חדשות. בינתיים אף מהן  עוד לא התקשרה.
ממילא נראה לי שעדיף שאפגש איתן רק אחרי פסח כשאחזור מחו"ל.

אז חו"ל....בעוד שבוע אנחנו טסים. כמה ימים בניו יורק (וסדר פסח אצל בן דוד של T בניו ג'רזי), ואז כמה ימים בניו אורלינס - לשם יצטרפו אלינו בני וכלתי - ועוד יום אחד בבוסטון והביתה.

T וע' עובדים במרץ על הפרויקט שלהם בלימודים (שהוא בעצם ייעוץ עסקי אמיתי לעסק מצליח בעסקי המזון שמעונין לגדול עוד ולפתוח סניפים בזכיינות). מזמן לא ראיתי אותם מתלהבים ככה (וגם שוברים את הראש על פתרונות אפשריים, דוחות כספיים ומאזנים....). הם ממש נהנים מזה, ואני ממש שמחה בשבילם.

נדמה לי שנרגעתי בתחום ה"פסק זמן" ובכלל המתוקים....כמו שזה בא זה נעלם. וטוב שכך.
זהו, נראה לי, להפעם. עכשיו אני צריכה להתחיל ללמוד לעצב את הבלוג הזה.....אבל לאט לאט. יש לי זמן.

וגם כאן 

15 תגובות:

Kmo Menifa אמר/ה...

אחת, אחת שתיים, כחכחכח, ניסיון.

Empiarti אמר/ה...

Woohoo הניסיון הצליח. ברוכה הבאה למגיבה הראשונה שלי כאן����

עדה ק. אמר/ה...

תתחדשי! שיהיה לך בכיף ובהצלחה בכל מקום שתחליטי לכתוב. עשיתי מינוי, אני כבר אמצא אותך :)

ג'וליאנה אמר/ה...

תתחדשי אמפי. גם לי היו נסיונות כאלה ועזבתי אותם בעיקר בגלל הצורך המעצבן להזין סיסמה כל פעם שמגיבים.מופתעת משמרנותי.העיקר שתמשיכי לכתוב וליהנות מהכתיבה.

empiarti אמר/ה...

תודה בנות יקרות - רק......איך עונים למגיבים????? אבוי, אין אפשרות להגיב לכל אחת בנפרד? אני חייבת לפצח את העניין הזה!!! 😭

נראה לי שבינתיים אפרסם במקביל, עד שאלמד כאן את הענינים (או עד שאתייאש מזה כמו ג'וליאנה היקרה....)

צופה מהצד אמר/ה...

עוד אחד מהסיבות שלי להישאר בישרבלוג עזבה. עם כל הכבוד לבלוגספוט נורא נורא מסובך לי פה.
מקווה שלא תנטשי לגמרי את ישראבלוג

empiarti אמר/ה...

נראה לי שמצאתי 😊 זה לא היה בתבנית, עשיתי כמה שינויים אבל נדמה לי שזה היה בהגדרות: פוסטים ותגובות -> מיקום התגובה "מוטבע" . תוכלי לבדוק בהזדמנות אם זה גם מה שמוגדר אצלך? אם לא, אז זה משהו אחר שעשיתי.....

empiarti אמר/ה...

תודה ג'וליאנה, בעצם ככה הכרתי אותך - כשהיית לזמן קצר newjulianna כאן בבלוגר....אז לפחות על זה אני מברכת 😊 כי מצאתי אותך. אני לא רואה שאני צריכה להזין סיסמא בכל פעם שמגיבים.... אם כותבים ב"השב כ..." את משתמש הגוגל שלך אז כנראה שאין צורך.

empiarti אמר/ה...

מעניין איך מקבלים את התגובות....

עדה ק. אמר/ה...

צודקת, זה גם מה שמוגדר אצלי. מצאת פתרון הרבה יותר חכם מזה שהצעתי :)

empiarti אמר/ה...

עוד לא עזבתי את ישראבלוג....אני רק בודקת את האפשרות. בינתיים אני רואה שהתגברתי על נושא המענה האישי לכל מגיב...לפחות כאן זה אישי, לא יודעת אם כולם מקבלים את כל התגובות או שאף אחד לא מקבל אף תגובה 😩, שתי האופציות לא טובות בעיני. מהבחינה הזאת בישרא זה באמת הכי מוצלח. תוכלי לומר לי מה בדיוק מסובך לך כדי שאלמד את העניין? ראית שב"השב כ" יש כמה אפשרויות? אחת מהן (מה שאני משתמשת כרגע) זה דרך הגוגל פרופיל....ואז הוא לא מבקש ממני בכל פעם משתמש וסיסמא...

empiarti אמר/ה...

עדיין - את מקבלת את התגובות שכולם כותבים, נכון? ואת התשובות שאני כותבת לכולם??? זה מנג'ס. וכשאת רואה תשובה - את לא רואה שהיא ספציפית עבורך....נכון?

עדה ק. אמר/ה...

אני חושבת שכל מי שנרשם לקבלת תגובות במייל (בעזרת 'הודע לי') ויש לו חשבון ג'ימייל, מקבל הודעה על כל תגובה. אפילו על התגובה של עצמו :) זה באמת קצת מייגע, אבל לא נורא, שהרי ג'ימייל מסדר את כל ההודעות בשיחה אחת ואפשר אחר כך למחוק את כולה. מה גם שאפשר בכל עת לבטל את 'הודע לי'.

זו אחת הסיבות שבגללה אליפל ממליץ להתקין את מערכת התגובות של דיסקוס - היא הרבה יותר משוכללת, ומאפשרת קבלת הודעה רק לתגובה לתגובתך, כמו בישרא.

עדה ק. אמר/ה...

כן, את כולן. לי זה לא מפריע. אני לא בטוחה שאני תמיד רואה מתי התגובה היא ספציפית בשבילי או לא. כתבתי לך על זה למטה - אם זה עקרוני בשבילך, תתקיני את דיסקוס. זה יפתור את כל הבעיות האלה.

אגב, בלוגספוט מאפשר לך לחבר את הבלוג לגוגל+, ואז יש להם מערכת תגובות אחרת. אני לא יודעת אם זה מוממלץ, נדמה לי שאליפל כתב פעם שלא. את מכירה את בלטוג ההדרכה שלו?

empiarti אמר/ה...

אני בודקת עכשיו את אופציית דיסקוס באמת. מצאתי את בלוג ההדרכה של אליפל....אנסה להתעמק גם בו. תודה עדה יקרה על העזרה והטיפים (אגב עכשיו אני מקבלת כל תגובה פעמיים משום מה....😜)