יום שני, 20 במרץ 2017

שעון קיץ פנימי

אני שומעת את T בחדר האמבטיה שלנו, מתבוסס בקדחת השחת שלו, שהתחילה בקטן לפני כמה ימים וכעת נותנת בו את אותותיה ביד רמה.
'עד שלא אדחוף לו את הכדורים בכוח הוא ימשיך לסבול....' אני חושבת לעצמי בזמן שאני מתהפכת במיטה ומציצה לעבר השעון האנלוגי שעל השידה. בלי משקפיים כמובן.
לפי האור בחוץ כבר ממש בוקר, והשעון משום מה נראה כאילו כבר שבע ורבע.
'טוב, שבע ורבע זה כבר ממש בוקר' אני חושבת לעצמי וקמה.

לוקחת את הטלפון מהטעינה ומגלה בו הודעה משמחת: לכלתי נולדה אחיינית קטנה הלילה. אני מאחלת המון המון מזל טוב ורק אז שמה לב שבטלפון השעה שש ורבע.
'אוף' אני חושבת לעצמי, 'זה באג של אנדרויד שוב, או של חברת הטלפונים?'

אני מסיימת לצחצח שיניים ולרחוץ פנים, עונדת את שעון היד שלי...ואז מגלה שהשעה שש וחצי גם בו. 😏
טוב.......טעות שלי. כנראה שבאמת הגיע הזמן לשעון קיץ.........

וגם כאן

אין תגובות: